Alla inlägg den 7 september 2008

Av Teija - 7 september 2008 20:37

Diabetes är en tuff sjukdom att ha, det går inte att komma ifrån. Hur kul är det att hela tiden hålla koll på vad man äter och dessutom sticka sig med nålar varje dag? Den kräver verkligen stor uthållighet.


Men vad har man för val? Inget alls! Det är inget alternativ att sluta sköta om sig och helt enkelt strunta i sin sjukdom. Det gäller att göra det bästa av situationen och det blir faktiskt ganska bra i alla fall.


Som tur är går vetenskapen och med teknikens hjälp kommer det att bli mycket lättare med denna sjukdom framöver. Det är jag övertygad om.


Men det är säkert att det finns många hjältar små och även stora som är värda en stor eloge. Bland dessa min man och mina två döttrar :)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards