Alla inlägg den 9 september 2008

Av Teija - 9 september 2008 13:29

Håller mitt löfte och påbörjat rensning av diverse prylar här hemma. Dök in i garderoben och kom ut med... en väckarklocka!


Samtidigt grunnar jag på hur fantastiskt olika vi människor är.


Tittar man på blocket så kan man se de mest fantastiska annonser på grejor som ofta säljs för en ringa penning. Själv är jag så att jag hellre ger bort grejor än gör mig besvär att sälja dem för en väldigt liten slant.


Måste säga att jag är jätteimponerad av dem som bara orkar!

Av Teija - 9 september 2008 10:33

Tänka sig. Det hade jag aldrig trott om mig själv;) Just det där att jag lyckas med bedriften att få det lite lagom rörigt härhemma.


Det är så typiskt att när man har något projekt på gång så blir det så. Ja, det ena påverkar det andra och så hopar sig grejerna där de absolut inte skall vara. Känns det igen?


Ändå så vet jag att det bara tar en massa energi av en när man inte har ordning och reda. Dels tar det extra tid i längden och dessutom skapar det irritation!


Så då får jag väl lova att jag tar itu med det här idag:) Så jag vågar öppna garderoben...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards