Alla inlägg den 13 september 2008

Av Teija - 13 september 2008 10:35

A, vår mellandotter beredde vägen för detta i fem år ;) Sedan tog nästa vid

i så där en fyra år :)


E:s metod var att skriva små söta lappar "Snela snela mama o papa, jag skule bli såå glad om jag fik en hund"


Vem kan motstå sådant. Inte pappa L i alla fall. Rätt som det var - nåja det tog ju rätt många år - så började han säga till mig "men gumman, skulle det inte vara trevligt med en liten hund?".


Jag kontrade med "är du knasig, vi skall inte ha någon hund". Så höll det på ett slag och till slut tänkte jag "ok, då får jag väl titta efter en liten hund då".


Då är det ju kört... se bilden med Nickos blick där i valphagen. Det var bara att susa ner till Jönköping och hämta honom en kall decemberdag för snart 2 år sedan.


Fast det gör inget att det var kört... Det är ändå det bästa vi gjort. Hunden är nu en familjeangelägenhet och vår allas vän.


Helt underbar! Världens bästa! VOFF!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards