Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Teija - 3 oktober 2008 14:45

Håhåjaja, så som man bäddar får man ligga!


Är det fler än jag som har håriga sängkamrater? Då menar jag inte min man;)

utan fyrbenta sådana.


Gick och lade mig vid 23 tiden igår och vips kände jag en duns vid sidan om mig. Aha, där kom Nicko vår hund - trodde jag. Då var det i stället katten som parkerade på Nickos plats.


Nicko lade sig på andra sidan, i knävecket liksom. Där låg jag som i ett skruvstäd. Men vad gör man inte för sina husdjur...


Av Teija - 3 oktober 2008 09:37

På fredagar brukar det vara många säljare som ringer på jobbet. Fast det senaste veckorna har det varit flera varje dag till och med.


Det handlar om att köpa kontorsmaterial, offentlig upphandling av städtjänster, telefoni, vara med i kataloger... Ja, allt möjligt.


Vill alltid bemöta dessa säljare vänligt och nu har jag infört taktiken att snabbt säga att både för att spara min och säljarens dyrbara tid så är jag inte intresserad.


Men varför ringer alla säljare oss? Står vi överst i alla listor eller?


Privat är vi med i NIX registret så där går vi fria. Annars hade jag blivit tokig. Tror jag :)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards