Alla inlägg den 19 november 2008

Av Teija - 19 november 2008 23:28

Idag var jag hos tandläkaren.


Eftersom jag förstått att en del tycker att det är helt ok att fixa det utan bedövning så ville jag testa det.


Men det borde jag inte gjort. Nästa gång väljer jag bedövning utan tvekan!

Av Teija - 19 november 2008 23:09

Ja, vad gör att kärleken finns kvar?


Min erfarenhet är den att man skall  hela tiden sätta sin partners känslor framför sina.


Är det svårt?


Ja,  men ändå inte om det fungerar som det skall. Då sätter min partner mina känslor före sina egna...


Då är det faktiskt inte så svårt!

Av Teija - 19 november 2008 11:46

Två av döttrarna skulle till doktorn idag. Brr, det var ganska så frostigt ute och bildörrarna hade frusit litegrann.


E och jag tittar på varandra och jag visste vad hon tänkte på.


"Jaa, du mamma - minns du den gången när vi var små och dörrarna frusit fast ordentligt! Du blev riktigt arg och lade dig på baksätet och sparkade upp, först den ena dörren och sedan den andra... Wiiiha, med världens karatesparkar!"


Haha.. Vad är det för minnen man ger sina barn?


Tur att dörrarna gick upp idag i alla fall...


Annars hade det blivit andra bullar;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards