Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Strul med Tele2

Av Teija - 28 november 2008 14:22

Laddade på E:s kontantkort den 20 november via webben och hon fick bekräftelse i sin mobil på att pengarna gått in.


Men det finns inga pengar!


Mejlade Tele2 om detta igår och har ännu inte fått svar så jag ringde dem. Då ligger systemet nere de kan inte se vad som hänt.


När jag försöker ladda på pengar igen eftersom det är viktigt att hon kan ringa, så funkar det inte heller att göra det.


Teknikens under - eller hur?


(Vad knasigt att jag skriver så många inlägg idag, hade inte tänkt det då jag har för mycket annat att göra...)



 
 
Truddelutt

Truddelutt

28 november 2008 18:51

Bara trevligt att du skriver många inlägg. :)

Har, peppar peppar..., haft tur med Tele2. Däremot har en kompis haft otur. Hon beställde bredband via Tele2s webbsida i somras. Skulle ta tre månader (tror jag). HOn väntadet längre än tre månader men inget kom. Då ringde hon för att fråga vart grejorna hade tagit vägen, och då sa dom att beställningen inte gått igenom. Hon gjorde en ny beställning via telefon denna gång. Skulle ta tre veckor. Hon väntade i fyra veckor innan hon i förrgår ringde och frågade varför hon aldrig fick något modem med tillbehör. Då kollade tjejen upp beställningen och den hade inte gått ingenom då heller. Men var ju min kompis fel för hon hade ju inte ringt och kollat så att beställningen hade "tagit" sa Tele2tjejen. *suckar* Detta hade min kompis inte fått någon upplysning om. Hon gjorde nu en ny beställning och får vänta i två veckor denna gång. Idag ringde hon för att kolla så beställninge gått igenom och det hade den gjort. Bara att hålla tummarna för att hon får grejorna denna gång.
Hoppas du får ordning på mobilpengarna.
Trevlig kväll!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

30 november 2008 13:42

Hej Teija! Hoppas du haft en trevlig dag i Globen!
Du har en utmärkelse att hämta hos mig.
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anki J.

Anki J.

30 november 2008 23:42

Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni hade det kul på Globen! Här kommer en sen 1 advent hälsning från oss!
Kram

http://www.jankils.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards