Alla inlägg den 1 december 2008

Av Teija - 1 december 2008 12:42

I fredags var jag på Maxi och handlade mat och lite annat smått och gott;)


Valde kassan längst in bredvid anslagstavlan. Hihihi. Undrar just vad föräldrarna säger om det här?


Dagens tips kanske för den som har det tufft med sina syskon? :)


Sedan när jag väl hade packat in allt i bilen och var på väg hem så kom jag ju på att jag kunde ju ha plockat ner annonsen. Men å andra sidan hade ju andra inte fått glädjen att läsa den eller hur?

Av Teija - 1 december 2008 11:33

Tack för utmärkelsen Truddelutt! Det fick mig att lära mig att länka mitt i inlägget, tack för det med:)


Skickar den tillbaka till dig, din blogg är alltid så mysig att läsa:)


Meningen är att man skall ge utmärkelsen vidare till sju bloggar. Väljer dessa även om det inte är så många:


Maddo Din blogg är så ärlig. Du skriver i med- och motgång!

Catta Du är en kämpe, roligt att följa dig!

Anki Har ju ingen blogg men jag älskar att läsa om ditt liv i dagboken:)

Monica som har tagit bloggpaus just nu, men jag väntar på att det skall komma igång igen...


Dessa är de bloggar jag följer mest just nu...


Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards