Alla inlägg den 8 december 2008

Av Teija - 8 december 2008 16:03

Förrförra helgen var vi på Globen.


Vi var på förmiddagsdressyren på lördagen och det var fantatiskt kul.


Både E och A tyckte som jag: att det faktiskt var häftigare än avslutningsshowen som vi var på på söndagkväll!!


Den som vann var Adelinde Cornelissen på Parzival på 76%. Absolut välförtjänt fast hon visst bara tävlat på så hög nivå i två år. Lite utklassning var det allt - hon  var bäst och slog Anky van Grunsven som kom tvåa. Jan Brink på sin fantastiska Briar kom sexa men det var ändå kul att se dem.


Vad det gällde avslutningsshowen så var det förstås fart och fläkt och mycket underhållande för den som gillar det!

Av Teija - 8 december 2008 10:40

Ibland så blir jag så full i skratt.


Fast det är väl inte så kul egentligen...


Ibland så skriver jag inte upp det jag skall göra för att jag tänker att det där kommer jag ju ihåg i alla fall. Eller att det gör väl inget om jag glömmer.


Fast det gör det ju faktiskt även om det är småsaker...


Nåja, det här få mig att dra på munnen i alla fall:


http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/artikel_213393.svd


Hmpf, fistelsveda eller vad;)


Vad skall det bli härnäst?



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards