Alla inlägg den 22 december 2008

Av Teija - 22 december 2008 15:44

Det är lätt att ta för givet att alla har någon att vara med under julen...


Varför inte bjuda hem någon som man vet är ensam om man har möjlighet till det?


Delad glädje är definitivt dubbel.


Minst! :D

Av Teija - 22 december 2008 15:17

Idag beslutade sig tjejerna för att gå på bio. De var väl lite sent ute med att bestämma sig så jag lovade att köra dem.


Det finns nog ingen människa på denna jord med sämre lokalsinne än jag!


Inte nog med att vi var inne i en trevlig diskussion precis när vi skulle svänga av till biografen så jag missade avfarten och blev minst tio minuter sen av bara det...


Sedan skulle jag vidare till tandis och kom ju nu från ett annat håll än jag brukar så det blev väl en och annan kringelikrok innan jag var framme;)


Kan ingen människa fatta att min framtid heter GPS?


Jag kom ju lite sent förstås.


Väl framme gick det bra men jag kan aldrig finna mig väl tillrätta där - även om jag har världens bästa tandläkare. Jag går hellre till... ja, var tror ni? ;)



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards