Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Teija - 1 januari 2009 15:56

Visst blir man beroende av att blogga?


Det är lite som när man var ung och skrev dagbok!


Jag skrev ner mina funderingar... och så snodde brorsan den. Hahaha, det gick nog ganska vilt till.


Vad är jag mer beroende av? Hm. Min familj förstås. Allt sånt som gör livet gott och lättare att leva:)


Tv:n är lättare att vara utan än datorn i alla fall!

Av Teija - 1 januari 2009 12:55

När man har saknat någon mycket och man träffar den igen då blir det som extra krut i kramarna:)


Och man kan så tydligt känna när någon annan verkligen har saknat en. Man får en sådan härlig kram som nästan tar andan ur en!


Tänk så enkelt och så underbart!

Av Teija - 1 januari 2009 12:11

Alla stack till Sydpolen för att bada och ha kul. Men jag är förkyld och lite eländig så jag valde att stanna hemma. 


Inte så dumt i och för sig eftersom jag fick tid att blogga lite=)


Goda vänner kom till oss igår och skall vara här åtminstone till på lördag. De har två barn som är våra barns "låtsaskusiner" för våra tjejer har inga riktiga. Men man får ju inte säga "låtsas"- då blir det upprört!


Vi har det i alla fall underbart bra!


Hoppas att det är så med er andra också och att det skall fortsätta så:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards