Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Teija - 6 januari 2009 10:36

Det känns som tiden stått stilla under de sista veckorna!


Hihi, fast det har den ju inte. Vi har hunnit med en massa trevligt.


Det märks tydligt när jag går in i tvättstugan. Det är knappt jag vågar det;)


Undrar när jag hade tid att tvätta senast?


Tänka sig att man är ledig från jobbet och ändå inte har tid att tvätta!





Av Teija - 6 januari 2009 09:48

Igår när jag var ute och for med bilen så kände jag det!


Det kom som ett sug i hjärtat nästan - att det skulle faktiskt vara skönt att åka bort några dagar...


Vår E som är elva år har ju velat åka på solsemester hela hösten men det kanske är att ta i.


Men att åka bort några dagar bara. Kanske en kryssning till Finland eller åka till Dalarna och hälsa på några goda vänner som hela julen frågat om när vi kommer.


Det var ju knasigt att vi inte åkte då.


Så där är det alltid! Lätt att vara efterklok...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards