Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Teija - 8 januari 2009 17:08

Idag började två av döttrarna skolan.


Känns faktiskt konstigt för nu har jag ju slut på min egen semester också!


Har ju eget företag med min man så det kräver extra disciplin att komma igång att jobba.


Hihi, ni skulle inte vara avundsjuka på högarna på mitt skrivbord just nu. Ja, hur är det man brukar säga? Jo, den som spar han har!

Av Teija - 8 januari 2009 12:33

När jag träffade min goa svärmor senast var hon så full i skratt!


Hon berättade att häromkvällen hade hon stekt sig pannkakor till middag.


Eftersom hon tycker att det är så trist att äta ensam så hon tar gärna sällskap av tv:n i vardagsrummet.


När hon nu kom dit in så kom hon ju underfund med att hon borde ju haft ett underlägg under den varma tallriken eftersom hon har en känslig yta på bordet. Hon ställde pannkakorna på stolen och gick för att hämta det.


Så när hon kom tillbaka så satte hon sig på stolen med pannkakorna.


Hihi, gissa om hon hoppade upp som ett skott när hon kände att det var varmt under rumpan!





Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards