Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Teija - 9 januari 2009 14:20

Finns det verkligen Finska pinnar i Finland?


Suck.


Får väl åka till Finland och kolla detta om inte någon har något svar;)


Senast jag var där var för tre år sedan. Hög tid att åka dit igen!


Vi blev väldigt väl omhändertagna av min morbror när vi var där.  Sedan har ju han varit här hos oss och blivit ompysslad också förstås.





Av Teija - 9 januari 2009 10:33

I morse var jag med vår 15 åriga A till tandläkaren.


Förrförra gången var hon där själv och nu skulle hon ha samma tandläkare som hon inte alls gillade då. Det var därför hon ville att jag skulle vara med.


Hon har besvärats av lite ilningar i en tand som nu visade sig bero på att en fyllning var lite för hög. Det enda tandläkaren gjorde var att slipa ner fyllningen lite och pensla med flour.


Ja och hur tandläkaren var?


Han var hur snäll som helst. Mesig tyckte jag. Men helt ok. Även enligt A idag.

Av Teija - 9 januari 2009 10:29

Tjohoo.


Vad härligt vädret är idag!


Var ute med vår goa hund Nicko på en promenad. Och vad glad jag blev av den promenaden.


Hihi, vårkänslor i januari. Tydligen kan jag ha det...


Gick där och spatserade i solen och kände att nu är det ju vår!


Hm. Nåja, i alla fall är den ju inte långt borta:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards