Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Teija - 14 januari 2009 20:32

Jobbade till klockan halv tre idag. Sedan grejade jag lite hemma, hämtade E från skolan eftersom de tidigarelagt hennes ridlektion med en kvart... Det låter inte så mycket men det är precis den kvarten vi skulle behöva i och med att hon behöver kolla blodsocker, äta lite och byta om.


De väljer kvart i fyra i hennes grupp. Följde med och borstade lite på ponnyn hon skulle rida. Hjälpte till med sadlingen och sedan for jag iväg med hennes storasyrra till en annan ridskola i grannkommunen minsann.


Det finns ingen plats i någon grupp på onsdagar på närmnsta ridskolan! A vill ju så gärna rida så jag sade att ok vi får åka en bit då...


Hon fick rida en för ridskolan ganska ny trevlig femårig skimmel där, samma som förra veckan... Det gick ännu bättre denna gång inte så konstigt förstås. Ridläraren heter Maja och är en väldigt bra sådan!


Så var vi hemma straxt före sju.


Det var det det:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards