Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Teija - 16 januari 2009 15:15

Vår Nicko är verkligen världens goaste och bästa hund!


Varje dag är vi tacksamma för att vi har honom. Han är väldigt lättsam att ha och alla blir väldigt förtjusta i honom.


Vi har bekanta som inte alls gillar små hundar och tycker att de är fjantiga. Men när de träffat Nicko så får han faktiskt tummen upp av dem.


Han är väldigt läraktig (tjejerna har lärt honom massor av trick), oftast väldigt lydig numera (fast ibland smiter han till grannen där hans syrra är på besök ibland!) och dessutom en riktig kompis i alla väder.


Tack Anki för världens goaste hund:D


Han hade varit väl värd att åka ända till Skåne för att hämta. Du mötte oss ju på halva vägen:D

Av Teija - 16 januari 2009 14:08

Igår hade jag för bråttom...


Det blev en konstig dag eftersom vi ju försov oss på morgonen.


Så skulle jag betala in skatter för vårt företag. Det gick ju bra. Men sedan när jag gick in på skatterverkets hemsida för att deklarera så tog det stopp. Bank-id: et funkade inte så när jag ringde fick jag veta att jag skull uppdatera Java. Det gick bra.


Men när jag var inne i säkerhetsprogramet såg jag ju att här ligger ju ett gammalt id och skräpar. Sagt och gjort: det tog jag bort...


Hahaha, vann gårdagens pucko-pris!


Tog bort fel så då kunde jag ju inte logga in på banken och följaktligen funkade inte bank-id heller:-/ Så jag kunde inte deklarera alltså...


Tur att banken hade öppet till 18 igår så jag åkte dit och fick ny kod osv.


Håhåjaja, man lär så länge man lever. Eller är det tvärtom;)



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards