Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Teija - 23 januari 2009 13:02

Har fått en utmärkelse av Catta. Jätteglad för den, tack så mycket:D


Lämnar den vidare till Truddelutt och Singo.


Regler

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera till så många du tycker är värd det.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.



Av Teija - 23 januari 2009 09:47

Hahaha, vilken härlig väckning vi fick imorse!


Min man hade ställt sin klockradio på väckning och lyckats fått in någon tysk radiokanal där en manlig röst sade något helt (för mig) obegripligt.


Snacka om rivstart på den här dagen;) Jag säger då det...


Guten Morgen :D

Av Teija - 23 januari 2009 09:37

Min dotter träffade sin blivande stora kärlek för närmare två år sedan... Han var redan då precis det hon längtade efter!


Personlig, egensinnig, duktig... och väldigt hårig med vild blick;)


Han heter Gneisti och är 135 cm i manken och är en islandshäst.


Han ägs av Lena som vi verkligen uppskattar. Hon har vid flera tillfällen frågat oss om vi vill ta honom på foder.


A:s hjärta sjunger "ja" förstås men förståndet tar som tur är överhanden. Stort jobb att ta hand om en häst, speciellt när man går i nian som A gör.


Gneisti är verkligen A:s stora kärlek. Helt underbar är han!


Fast han är så hårig;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards