Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Teija - 16 februari 2009 14:25

Alla tre döttrarna är sjuka idag. De har varit vissna i helgen och är helt klart på bättringsvägen.


På min fråga vad de vill ha till lunch var svaret enhälligt och givet: pannkaka!


Så det fick det bli. E och A stekte pannkakorna som jag gjort smeten till. Gott var det förstås.


Min favorit är med sylt och ovispad grädde!


Vilken lunch:D

Mat
Av Teija - 16 februari 2009 12:18

Suck.


Håller på att bli galen av längtan. The i all ära men det är ju så mesigt.


Nu längtar jag så otroligt efter en kopp stark nybryggt kaffe med mycket mjölk!


Nästa gång jag handlar på Maxi skall jag köpa koffienfritt kaffe för att testa om min mage kan tänka sig att står ut med det!


Kanske det finns nescafe till och med utan koffein?


Helgen gick som vanligt alldeles för fort.


Men vad gör väl det? Snart är det helg igen. Känns som veckorna bara består av måndagar numera.


Kaffefria sådana då;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards