Alla inlägg under februari 2009

Av Teija - 23 februari 2009 12:59

Tittade på sporten på fyran igår. Hade ju sett när Svante Johansson tog ett guld i hästhoppning på hästen Saint Amour. Det var fantastikst kul. Vad duktiga de är och de har jobbat väldigt hårt för detta...


Läs här!


Ganska otippat tror jag, en riktig bragd.


Nog tänkte jag att det skulle nämnas bland det första på sporten. Men det kom nästan sist!


Vad dåligt!


Att beakta är att ridsporten är den näst största sporten i Sverige.


Visste du det?

Av Teija - 23 februari 2009 10:41

Alltså om hur man skall fostra sina gemensamma barn.. 


Jag tror att precis varje familj där det finns barn upplever att det åtminstone ibland kan vara svårt att vara överens om det!


Har man som föräldrar blivit uppfostrade efter väldigt olika principer så kan det vara svårt.


Men det går i de flesta fall att lösa.


Läs här hur man kan tackla det på ett vettigt sätt!




Av Teija - 23 februari 2009 10:08

Nu har tjejerna lov så jag har planerat att vara lite ledig från jobbet. Det är inte alla som kan unna sig det så jag är lyckligt lottad.


Det var på vippen att vi åkte iväg och hälsade på goda vänner i Dalarna över helgen men det visade sig vara en lyckträff att vi inte gjorde det.


Själv fick jag urinvägsinfektion igen i lördags så jag åkte till doktorn bums. Denna gång skippar jag att försöka preparera mig själv, det kom så häftigt att det kändes kört på en gång.


Det blev en riktigt lugn helg även om den inte var alltför skön;)

Av Teija - 23 februari 2009 10:05


Brukar alltid lyssna på låten som Apollo har i sin reklam.


Visst är den skön?

Av Teija - 21 februari 2009 19:13


Den här gillar jag skarpt.


Fortsatt trevlig helg:D

Av Teija - 21 februari 2009 19:10


Hundarna i den här reklamen är för söta:D

Av Teija - 20 februari 2009 08:59

Idag var jag verkligen trött när jag vaknade. Ändå gick jag och lade mig i hyffsad tid igår... Nåja, med tändstickor i ögonen går det ju bra, även om man ser knasig ut;)


Vi har sex minusgrader och ett lätt snöfall med underbara snöflingor som dalar ner. Det härliga är att solen lyser samtidigt!


Drömmer mig bort lite till sommaren, tänk snart är vi där:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards