Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Teija - 10 mars 2009 15:22

Ibland så grunnar man allt på hur det är fatt på hjärnkontoret...


Vår M har ju fyllt 18 nu och måste ju ha ett konto för löpande utgifter. Då måste man ju ha en legitimation annars får man ju inte ut pinkoden till kontot. Men de var hyggliga på utlämningstället här på vår butik, hon fick ut det rekommenderade brevet när hon visade personbeviset från skatteverket.


Men sedan när man skaffat sig ett certifikat på banken med hjälp av pinkoden så skall de skicka en ny inloggningskod.


Suck, vem orkar med detta...


Dessutom så hade jag lagt den första pinkoden på ett så säkert ställe så jag hittade inte lappen ens själv.


Nåja, så blixtrade det till och jag kom ju på var pappret var...


Mn undrar ju om denna vetenskapliga diet skapad av två läkare gör något med hjärnan.


Vad tror ni? :D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards