Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Teija - 30 mars 2009 15:11

Idag har jag haft en så konstig känsla i kroppen hela dagen.


Lite olustig så där...


Trodde att det berodde på att jag sov så oroligt i natt. Drömde en massa konstiga saker som jag mindes när jag vaknade till.


Drömmar är verkligen märkliga men man skall vara glad att man får sortera sina tankar och känslor med hjälp av det:D


Men nu vet jag vad den där olustiga känslan kommer av.


Jag håller på att bli rejält förkyld! 


Atjo!!!

Av Teija - 30 mars 2009 13:50

Såg ni den igår? Alldeles fruktansvärt! Stackars, stackars hundar och deras ägare med. Vilket lidande.


Uppfödare sätter utseendet framför hälsan på hundarna och avlar på hundar som är defekta och ger allvarliga och mycket smärtsamma sjukdomar.


Varning för skrämmande bilder. Filmen ligger på Svt Play till den 5 april.

http://svtplay.se/v/1497320/dokument_utifran/ett_renrasigt_helvete

Av Teija - 30 mars 2009 12:18

Påbörjade ju städprojekt i fredags vilket jag fortsatte med hela lördagen också... Skrivbordet är rensat men alla papper är inte insorterade utan ligger i en jättebunt.


Det mesta är makens papper men det gör liksom inget. Jag vet ju var de hör hemma...


Då menar jag inte runda arkivet;) Hihi, vad trodde ni?!


Den här helgen gick som vanligt alldeles för fort. Vi hann ha en massa folk hemma och baka bullar också i vanlig ordning.


Hoppas ni andra haft en go helg - nu skall jag ta en tur till era bloggar!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards