Alla inlägg under mars 2009

Av Teija - 3 mars 2009 08:03

Igår åkte jag till mina föräldrar. De bor en och en halv mil bort så det är inte så långt.


När jag susar ut på motorvägen står där en liftare!


Det slår mig att det är faktiskt inte så ofta jag ser det nu för tiden...


Jag som är den hjälpsamma typen motstår impulsen att stanna och ta upp liftaren. Hm. Skulle ju bara åka en mil på motorvägen tänkte jag.


Men nu tänker jag att om alla resonerar så kanske man inte kommer så långt om man nu vill lifta....


Men å andra sidan är det ju läskigt att ta upp okänt folk... det kan ju vara någon brottsling!


Suck;)

Av Teija - 2 mars 2009 10:16


Var med vår elvaåriga E till frissan.


Hon klippte av en rejäl bit och så gjorde hon lite slingor, det blev riktigt fint.


Vi blev allt lite sugna på något smaskigt. Hon låg så bra i blodsockret (E har diabetes) så det fick bli en bakelse till henne - visst ser den läcker ut? Det var sockerkaka och hallonfromage i den. Den var riktigt god.


Själv åt jag en semla. Så väldigt gott. Mumsfilibabba:D



Av Teija - 2 mars 2009 10:13


Ha ha ha, ibland är det inte bara vi bloggare som har någon sorts... torka:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards