Alla inlägg den 30 april 2009

Av Teija - 30 april 2009 14:13

Idag har det varit en hektisk dag!


Var med både M och E till diabetessköterskan redan klockan åtta i morse. Sedan körde jag tjejerna till skolorna och efter det har jag varit och köpt diverse saker vi behövde. Ett fasligt spring mellan butikerna.


Ikväll skall vi bort men innan dess skall jag hinna städa lite och helst handla också. Men där är jag nog tidsoptimist...


Imorgon kommer goa vänner och hem till oss, vi skall mysa extra för de bor en bra bit bort. Det ser vi fram emot!


Ha en riktigt skön och lång helg:D



Av Teija - 30 april 2009 14:05

Igår kväll gick A ut för att hämta in vår kanin Candy från uteburen. Klockan var nästan 22 och till vår stora förskräckelse hade han rymt.


Det kändes alldeles hopplöst att hitta honom. Det var mörkt ute och dessutom är han ju mörkgrå i pälsen, inte alls lätt att se även om vi använde ficklampor...


Tjejerna var alldeles utom sig och sade att de tänkte inte gå och lägga sig förrän de hittat honom. Vi var ute och letade allihop och jag tänkte att vi kommer inte att hitta honom förrän nästa dag.


Skulle precis gå in och skriva lappar att lägga i grannarnas brevlådor men tänkte att jag tar ett sista varv runt huset. Trots att jag inte hade någon ficklampa så såg jag honom sittandes bredvid krusbärsbuskarna!


Oj, vad glada tjejerna blev.


Skönt att Candy är så pass feg att han inte drog iväg långt och att han blivit så pass tam att han kom fram och faktiskt ville komma med in.


Pust, vilken pärs!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards