Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Teija - 12 maj 2009 13:32

Nu på torsdag eftermiddag skall hela familjen åka till Rocklösa gård i Södermanland!


Vi har bokat lite ridning åt tjejerna förstås.


Skottvångs gruva finns där i närheten och min man är amatörgeolog sedan 40 år så det kan passa honom att kika runt lite där. Hihi, han vet inte om det än men så är min plan;) Hoppas att vi hinner det med.


Vi skulle ha åkt dit på lovet egentligen men då var E sjuk så det blev inget av det. Och Lena som har gården kan inte ta emot annat än på vardagar nu.


Det ser vi verkligen fram emot, en liten minisemester:D

Av Teija - 12 maj 2009 13:14

Ja, den doften fick jag känna när jag var ute med Nicko nu på lunchen. Vad härligt!


Man blir nästan yr i huvudet, häggen doftar också väldigt intensivt.


Tänka sig att alla träd och buskar verkar blomma nu. Det är så väldigt vackert så det känns inte som det är sant!


I rabatterna står tulpanerna i full blom. De är väldigt vackra.


Vacker är också löjtnanshjärtat som blommar för fullt!


Ha en fin dag:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards