Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Teija - 13 maj 2009 10:03

Idag blev det en ganska sen frukost.


Hur är ni andra?


Är ni jättehungriga direkt när ni vaknar eller är ni som jag att det är lite startsträcka innan aptiten kommer?


Ett par matskedar med filmjölk brukar väcka aptiten på mig.


Inte helt fel på sommaren eller hur:D


Av Teija - 13 maj 2009 09:55

Vi har soptömning på onsdagar varannan vecka.


I onsdags förra veckan så ställde jag ut soptunnan halv åtta på morgonen.


Efter att ha kikat i grannens otömda tunna så tänkte jag ju att det inte var tömt ännu.


De flesta tunnorna på gatan har stått kvar på vägkanten hela veckan till nu.


Igår så ringde jag och kollade vad som hänt.


Jodå, tömningen hade varit då förra veckan på onsdagen. Fast kvart över sex på morgonen! Tunnan skall vara på plats senast klockan sex om man skall vara på den säkra sidan.


Suck.


Fast det lustiga är att nästan alla som bor på vår gata har missat tömningen. Hihihi...


Ha en härlig dag:D




Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards