Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

En sådan helt ljuvlig dag:D

Av Teija - 31 maj 2009 18:27

Men hur skönt vår livet vara?


Vi har haft 27 grader varmt idag!


Var uppe med tuppen i morse, E har ridning klockan 9 redan. Efter det var det hem en vända så körde jag henne till pendeln. Både hon och storasyrran A skulle till Gröna Lund med gemensamma kompisar.


Efter det bar det av till Maxi för att köpa blommor... Har inte hunnit plantera dem i krukorna än, har rensat rabatter och lite annat.


Nu står potatisen och kokar.


Hm, får ta lite rester till... haha, ni skulle se vårt kylskåp. Rätt fullt faktiskt men det är goda rester så det får väl gå då!


Riktigt underbart härlig söndagkväll till den som läser detta:D

 
 
-Nena-

-Nena-

31 maj 2009 21:25

Är det bara goda restter så gör det inte så mycket :)

Härligt har det varit här också idag.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards