Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Teija - 14 juni 2009 17:22

Det känns så fast jag inte rider själv.


I fredags var det sista ridtillfället för E och A på ridskolan. A red dubbellektion som hon gjort en hel del denna termin. Det är ont om platser i grupperna så hon har köpt lektioner av en tjej.


A fick rida en helt ny häst. Hihi, borde lägga ut en länk till A:s blogg så får ni se vad hon tyckte om den... Nåja, hon är priviligierad för hon lär sig mycket på det.


Det var betessläpp sist av allt och E red sin skötponny dit, det var härligt att se:D


Nu har de ridläger att se fram emot.


Välförtjänt roligt efter ett tufft år i skolan!

Av Teija - 14 juni 2009 16:43

Den här sortens blomma brukar jag alltid köpa och ha på vår ganska mörka trapp. Där trivs den och frodas hela sommaren och långt in på hösten!


Som vanligt glömde jag att fråga vad det är för sort.


Någon som vet?

Av Teija - 14 juni 2009 16:30

Satt uppe till halv tre inatt.


Det är så typiskt mig när jag sätter igång med något. Blir så envis så det är inte klokt, det skall bara bli klart.


Jodå, jag fick bort viruset till slut. Är lite osäker på om det kommit in via Google toolbar eller om det kommit in via det Sims som vår yngsta dotter spelar.


Nu är datorn pigg och rask igen. Till skillnad från mig då...


Ha en fin söndagskväll:D




Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards