Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Teija - 18 juni 2009 23:10

Idag har jag gjort bort mig riktigt rejält.


Så var jag då på Maxi och handlade. Inte så där jättemycket men tre stadiga kassar med mat blev det.


Kommer ut från Maxi och marcherar med bestämda steg mot den delen av parkeringen där jag brukar ställa min bil. Så kommer jag ju på att jag ställde den ju inte där jag brukar.


Fortsätter raden ner med bilar och det finns ingen lucka där jag kan smita igenom med vagnen för att komma rätt.


Ok, tänker jag då, då får jag gå på utsidan av parkeringen för att komma rätt.


Haha, då låser sig ett av hjulen på vagnen.


Där står jag i spöregnet och sparkar på hjulet tills det går upp ett ljus i min skalle. Kan det vara så att...


Jepp. Precis innanför parkeringen står en skylt att det inte går att ta vagnarna utanför parkeringen, just det - för att ett hjul låser sig.


Suck!!!


Där stod jag och kände mig kriminell. Fast jag lovar - jag tänkte inte stjäla vagnen.


Inte vad jag vet i alla fall;)



Av Teija - 18 juni 2009 13:01

Tänka sig att nu är det snart sommarsolståndet. Ändå har sommaren knappt börjat!


Döttrarna har haft sommarlov i en vecka och själv skall jag inte vara ledig förrän från mitten på juli.


Sommaren är så härlig så man vill bara hålla den kvar så länge det går.


Alla dofter och underbar fågelsång!


Suck, hur härligt får det vara?


Ha en härlig midsommarhelg:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards