Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Teija - 1 juli 2009 23:33

Idag var vi på begravning.


Det är min mans mammas kusin som gått bort. Han var en gammal man, 86 år fyllda. Sjuk och skröplig, så det var inte oväntat alls.


Men så sorgligt ändå, för mig är döden så onaturlig.


Min så snälla man har hjälpt honom en dag i veckan med det som behövs.  L är en klippa, en härlig människa som hjälper till där det behövs:D


Det är ju aldrig roligt på en begravning men samtidigt så är det en stund av eftertanke och möjlighet att komma andra människor närmare vilket jag uppskattar.


En vän till en av sonsönerna sjöng Frank Sinatras "My Way" som R som gått bort skrivit en svensk text till... Frankie var det han helst lyssnade på och han hade önskat att den skulle framföras på hans begravning.


Det var fantastiskt bra. Önskar att R hade fått höra det!



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards