Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Teija - 8 juli 2009 13:48

I torsdags förra veckan fick vi goa vänner på besök.


Dessvärre hann jag inte laga någon mat utan vi sade att vi tar och köper pizza eller sallad från det ställe vi brukade när de bodde här.


Så ringde jag och kollade vad de ville ha. Helt allvarligt - tyckte jag i alla fall - rabblar han upp vad de vill ha och avslutar med att han vill ha en "Suprice me" utan banan.


Ringer och beställer och frågar om de har någon Suprice me. Nej, det fanns ju inte förstås.


Hm. Inte fattade pizzakillen att det skulle vara en överraskning heller... Hihi, inte mycket till hjälp jag fick där.


Så ringer jag upp våra gäster och denna gång pratar jag med frugan till den som skulle ha överraskningen.


Haha, hon kunde inte hålla sig för skratt och slängde luren från sig när hon hörde min bekymrade stämma...


Hm. Det är ju trevligt att jag lyckas roa min omgivning, eller hur?:D


Och vad det blev för överraskningspizza? Ox- och fläskfilé med bearnaisessås.


Den uppskattades och var helt utan banan;)



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards