Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Teija - 10 juli 2009 22:04

Vi har varit väldigt nöjda med den gymnasiesärskola vår M går i. Hon är nu 18 år och skall börja det tredje året av fyra.


Men vi har fått veta att på grund av sviktande elevunderlag kommer de att bli 11 elever i klassen från hösten. Det är tre fler än förra året.


Dessutom är de extra tre som kommer till klassen, tre helt nya elever.


Det känns inte alls bra. (HIhi, det får mig att tänka på en viss reklam;)


Dessutom får de en annan klasslärare. Det är en bra person i och för sig men M vill väldigt gärna ha kvar sin vanliga lärare som är helt underbar!


Suck, det tar aldrig slut känns det som!


Har förstås mejlat rektorn och det hoppas jag att de andra föräldrarna/eleverna också gör!

Av Teija - 10 juli 2009 21:56

Nu har penseérna på trappen blivit så trötta och höga att det är dags att byta ut dem!


Hm. Vet inte vad jag skall sätta där eftersom det är så mörkt. Dessvärre så säljs nog inte den sorten jag brukar ha längre.


Lägger ut en bild sedan så får ni se vad det blev!


Sitter här i alla fall och är lite glad... vi hann klippa gräsmattan igår innan det värsta regnet satte igång. Här är en som är glad för det lilla:)


Ha en riktigt härlig helg:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards