Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Teija - 13 juli 2009 18:57

Det är en härlig kväll, men det kändes allt lite svalt när vi satte oss och åt middag ute på altanen.


Vi har skugga där. Så frågade jag mannen min - skall vi inte ta och sätta oss i solen och äta istället?


Sagt och gjort, vi tog det dukade bordet och bar ut det i solen:D


Hihi, ni skulle ha sett tjejernas min...


Så satt vi där och åt i solen!


Ps, vi åt basilikakryddad kycklingfilé med örtsås och ris. Inte alls så dumt:D


Av Teija - 13 juli 2009 14:12

Nu riktigt njuter jag! Nu är det högsommar...


Framför vårt hus har vi en stor lind. Den har gått i full blom nu så det hörs en symfoni av surr från bin och små humlor som samlar in det gottaste!


Så traskar man iväg och så är det precis så där lagom varmt med lite blåst och så hör man dessutom syrsorna spela.


Utmed vägen så har det självsått sig trädgårdstimjan och där flyger det en massa fina fjärilar...


Hoppas ni andra har det lika gott som jag:D


Här kommer en bild också, en del av jorgubbarna jag plockade häromdagen. Gjorde lite sylt också men det mesta frös jag ner.

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards