Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Teija - 14 juli 2009 22:02

Tänka sig att när man far iväg för att man verkligen behöver handla något specifikt - då hittar man det inte!


Och går man och stosar i butikerna (händer inte så ofta i och för sig) då hittar man så mycket grejor så armarna inte räcker till...


Ja, ni vet ju också hur det är när man bara skall köpa smör och så har man handlat upp halva butiken innan man tar sig till kassan;)


Idag skulle jag köpa nya dynor till våra stolar vi har ute.


Men det var som förgjort! Inte hittade jag några jag ville ha.


Suck. Får väl åka och kolla på Ikea då.


Vilken dag som helst;)

Av Teija - 14 juli 2009 13:07

Idag har jag skrattat gott åt mig själv. Igen.


Tittade ut genom altanfönstren i köket. Hm, det regnar inte. Då skall jag ta och gå ut med Nicko som inte alls gillar att bli våt om tassarna.


Tog på mig jackan, satte kopplet på vår Snuffs till hund och öppnade ytterdörren.


Gissa om det störtregnade?! Vad häpen jag blev.


Det bara vräkte ner, stora tunga vattendroppar! Nicko tittade på mig med lika stora tefatsögon med en vädjande blick: Måste vi gå ut i det där?


Gick till köket och tittade ut där. Kanske regngränsen gick rakt över taket på vårt hus?


Hahaha. Det regnade förstås även där:D


Roligt nästan jämt!


Ha en underbar dag fast det kanske regnar på er...


Och förresten - glöm inte att kika ut på andra sidan huset för att vara riktigt säker;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards