Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Teija - 12 augusti 2009 23:57

Lade in en omröstning om spikmatta.


Det har ju varit ett faslig hallå om det, om det är bluff eller bra.


Vi har en spikmatta men är för dåliga på att använda den helt enkelt för att veta hur den verkar egentligen!



Av Teija - 12 augusti 2009 15:28

Ibland så hinner jag ju inte, eller så bara missar jag att gå in på någon blogg som jag uppskattar att följa.


Sedan kommer jag ju på det och så går jag in och kikar.


Många skriver ju vad som händer precis varje dag och har fått reaktioner och kommentarer och så vidare...


Hm. Så kommer då jag, fyra dagar sent och då känner jag mig blåst på konfekten liksom.


Hihi.


Det är inte lätt att vara bloggare;)

Av Teija - 12 augusti 2009 09:56

När jag var barn och kompisar var hemma hos mig så utbrast de ofta "Åh, vad din mamma är snäll!"


Det är helt sant. Min mamma är och har alltid varit otroligt snäll.


Minns när jag var i tonåren och skulle gå och handla kläder. Så bad jag om en hundring... då fick jag tvåhundra!


Men för det var hon inte kravlös utan att det förväntades att jag skulle hjälpa till hemma.


Och det gjorde jag så gärna. Faktiskt. Om det nu är någon som tror mig?! (Det enda jag ogillade var att rensa i grönsakslandet när kompisarna skulle iväg och bada).


Sådan mamma vill jag också vara åt våra barn. Se bara på den här artikeln:


Ingen curlingmamma utan lite mer åt coachinghållet då;)



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards