Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Teija - 18 augusti 2009 12:37

Idag har M börjat trean på gymnasiet. Hade ju inte behövt följa med på uppropet men valde att göra det ändå eftersom jag gärna ville se den nya klassen i och med att hennes gamla klass har försvunnit.


Efter det var vi och handlade på Överskottbolaget. Hihi, brukar någon av er andra handla där?


Det var väldigt längesedan jag var inne där... var har alla gamla militärkängor och tält tagit vägen? Kände inte alls igen mig. Tur att det inte var det jag skulle köpa;)


Tror nog att vi skulle spara en hel del pengar på att handla vissa saker där istället för på Maxi. Tänker på schampo, värmeljus, servetter t ex.


Det finns ju andra bra ställen också som Rusta och InochFinn där man kan fynda lite.


Hm. Får bli bättre på det och lägga slantarna på roligare saker...


Ha en fin eftermiddag:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards