Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Teija - 28 augusti 2009 08:36

Idag är E som är 12 år hemma. Förkyld. Typiskt att det skall bli så precis när skolan börjat men det går ju rätt snabbt över.


Hon har dessutom lyckats smitta både mig och sin pappa (atjo och snörvel;).


Nu i natt har hon sovit i sin säng men hon har blivit en nattvandrare.


Gissa om hon är snopen när hon gått och lagt sig i sin egen säng på kvällen och så vaknar hon i vår!


Hahaha... Fast jag kan ju tycka att det vore bra att hon sov i sin egen säng när hon är förkyld...


Nåja, tror aldrig att jag gått i sömnen. Undrar hur vanligt det är bland vuxna?!!


Önskar en riktigt gó helg!!



Av Teija - 28 augusti 2009 08:07

Igår kväll kom L, min make hem med nästan ett helt kilo kantareller!


Trodde först att han varit ute och plockat dem själv (för han är duktig på att hitta svamp) men han berättade att han fått dem av en jättego och duktig fritidspedagog som arbetar på tjejernas skola. Hon är ofta ute i skogen och plockar svamp ganska nära vårt hus.


Han hade mött henne utanför vårt hus precis när han skulle åka iväg på kvällen.


TACK så jättemycket!


Helt fantastiskt för en annan som inte varit ute i skogen en enda gång i år. Vad otroligt snällt!!


Oj, vad jag skall krama om henne när jag ser henne nästa gång:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards