Alla inlägg under augusti 2009

Av Teija - 3 augusti 2009 21:55


Hm. Vi skulle åkt iväg till Göteborg och Dalarna vid det här laget men det har liksom tjorvat till sig...


Gubben min kommer inte loss från jobbet och min lilla mamma har hamnat på sjukhuset så det känns omöjligt att åka.


Men till på fredag skall det ha fixat sig och då blir det nog bara Dalarna... Kommer vi inte dit vi lovat åka så blir de inte nådiga med oss;)


Nåja. Den som väntar på något gott...


Tröstar mig med denna underbara låt med Michael Jackson under tiden jag väntar:D


(Finns version med videon också men den går inte att bädda in)

Av Teija - 2 augusti 2009 23:11

Haha, har du sett det här förut? Vilken dans!


Bony M lyssnade jag på för länge sedan...


Lyckades snubbla in och hitta den. Det var ett bra tag sedan jag hörde den här låten!


Ha en fin kväll, det lilla som är kvar innan det blir natt!



Av Teija - 1 augusti 2009 12:23

Fick tips om denna sajt. Kanske det här är värt att testa?


Jag är alldeles hopplöst dålig på att använda de rabattkuponger som kommer med reklamen...


Om jag nu någon gång verkligen behöver något som det är rabatt på så har jag ju glömt kupongen hemma.


Hihi. Det är nog inte bara jag som är sådan...


Ha en härlig lördag:D




Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards