Alla inlägg den 5 september 2009

Av Teija - 5 september 2009 20:53

Jahapp, lördagkväll och min goa gubbe var lite frustrerad för vi har inte kanal åtta - där en enormt fantastiskt viktig fotbollsmatch visas ikväll. Han for iväg som en skott för att se den någon annanstans. Hm.


Nåja. Det var inte därför jag och tjejerna lekte "arga leken". Haha, har du inte lekt den på ett tag så är det dags. Oj, vad det var kul. Och svårt!


Fast vi hade ju haft roligt redan innan så vi hade ångan uppe redan, pappa L hade roat oss med att visa hur man rider lätt. Koncentration och var man har blicken var visst det viktigaste enligt denne självutnämnda expert;)


Ja, ni vet när man reser sig vartannat steg i traven för att avlasta hästens rygg. Han var med till stallet idag och såg nämnligen detta fenomen och han tyckte det var vansinnigt kul. Väldigt LÄTT att göra sig lustig över detta då;)


Sedan var jag väl arg också:


Blir så sur över att så fort man inte har koll på sina grejer på stallet så är någon framme och tar dem. Ungefär att "hittegods det är bara att ta hem för det är ingen som saknar det ändå". Det har fösvunnit ett och annat bra ridspö kan jag säga...


Önskar en fortsatt go helg förstås:D



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards