Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Teija - 15 oktober 2009 15:09



Tjoho, nu ringde de från verkstan och sade att bilen är klar att hämtas.


Hihi. Det känns allt bra att den är kollad och vinterdäcken på... nästa vecka skall den besiktigas. Får se om den överlever det;)


På hemvägen från verkstan skall jag hämta ut en massa från apoteket som är beställt. Jag är så himla glad att insulin och annat som hör till diabetesen är gratis för oss. Det skulle kosta mycket annars!


Ha en fin eftermiddag och glöm inte att fika lite också...


Kolla in den söta dansaren på videon!

Av Teija - 15 oktober 2009 10:27

Idag försov vi oss.


Hm. Trodde att jag fått igång min klockradio men så var ju inte fallet då... hur korkad får man vara som inte ställer mobilen på väckning också?!


A som skulle till sin praktikplats och skulle gått hemifrån halv sju hade också missat sin väckning så vi for runt här som två yra hönor. Haha.


Lägg då en yrvaken make därtill plus en morgontrött M som verkligen inte klarar av stress - så har du bilden klar för dig hur vår morgon var;)


Som den hyggliga mor jag är körde jag A till sin praktikplats varefter jag lämnade bilen på service.


Två plusgrader hade vi så jag är glad att jag hade en mössa på mig när jag promenerade hem. Det tog väl en dryg halvtimme och det var rätt skönt Glad



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards