Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Teija - 26 oktober 2009 20:10

Omröstningen som jag haft här ett par månader visar att det finns intresse för spikmattor... eller så vill man inte ens prova!


Det är inte så många som röstat men inte en enda som lagt en röst säger att hon eller han har en spikmatta och att den är värdelös.


Intressant eller hur!


Så här blev det:

Vad tycker du om trenden med spikmattor?
Vilket vansinne! Inte kan väl en spikmatta kunna hjälpa! Skulle aldrig ens fundera på att köpa en.  
  29.7 %
Skall testa men jag har inte köpt en ännu...  
  29.7 %
Jag har redan en och den är toppen!  
  40.5 %
Jag har redan en spikmatta och den hjälper inte ett dugg. Bluff och båg, det är vad det är!  
  0 %

Totalt har 37 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-08-12 23:57

Av Teija - 26 oktober 2009 19:10


Hos tandläkaren var ju radion på och spelade just denna låt när jag satte mig i stolen. Hihi, det var ju lovande eller hur?


Det var en snäll ganska ny tandläkare. Det kändes på handlaget och dessutom hämtade hon en mer erfaren kollega att konsultera.


Vi enades om att det var bäst att komma tillbaka en annan dag för att ta bort tanden. Antingen kan det gå hur lätt som helst men det kan också vara svårt eftersom de två rötterna var lite krökta på spetsarna.


Hm. Det kändes rätt bra i alla fall. Skall tillbaka på onsdag.


En sak var väldigt bra tyckte jag. Man hörde nämnligen inte en massa ljud från behandlingsrummen ut till väntrummet. Haha, det blir jag så nervös av!


Ha en fin kväll:D


Nu skall jag kika in hos er!


Av Teija - 26 oktober 2009 10:11

Huva, här sitter jag och gruvar mig. Skall till tandläkaren idag, har bitit sönder en visdomstand och jag har börjat känna av den lite så jag måste gå och få den uttdragen.


Dessutom skall jag gå till en för mig okänd tandläkare vilket gör det extra läskigt.


Nåja, det går säkert bra.


Det brukar det ju, men jag gillar det verkligen inte...



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards