Alla inlägg under oktober 2009

Av Teija - 6 oktober 2009 10:54


Blir så glad av den här låtenSkrattande


Ha en bra dag!

Av Teija - 5 oktober 2009 20:12

Datorn har bara blivit segare och segare. Det konstiga är att de andra som använder den har inte märkt så mycket av det på sina behörigheter.


Men för mig var det så att den öppnade en massa hemsidor från ett visst datum, som jag varit inne på förut. Gissa om den blev seg?!!


Precis när jag hade det så stressigt med allt så kom detta också.


Hahaha


Men nu är det fixat!


TjohooSkrattande



Av Teija - 5 oktober 2009 15:03

Höst i trädgården 1  


Tjaha, nu har vi kommit in i den period då det är dags att vimla ute på trottoarerna med sommarens sandaler plus dunjacka... alltså när man går ut med hunden.



Vår trevliga granne är dock inte lika trendig som jag. Han bylsar på sig ordentligt, inga sandaler där inte!


Så länge jag har sandalerna kvar så biter sig sommaren kvar litegrann. Men hösten är fin. En tid att vila lite och bjuder till lite eftertanke.


Hihi, ser du en rolig en så är det nog jagSkrattande


Ha en fin eftermiddag!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards