Alla inlägg den 10 november 2009

Av Teija - 10 november 2009 12:49

Igår kväll när vi skulle äta middag så kollade E sitt blodsocker. Oj, det var över 20!


Det hade tydligen blivit stopp i nålen så insulinpumpen gav inget insulin.


Bara att ta insulin med penna genast och byta infusionset. Sedan kollade vi noga att blocksockret låg bra innan det var dags att sova.


Pust. Det gjorde det... annars hade det bara varit att ställa klockan på väckning för blodsockerkoll på natten.


Har man pump får man aldrig, aldrig chansa. Det kan få förödande konsekvenser!




Av Teija - 10 november 2009 12:43

Idag när jag satt i väntummet hos tandläkaren tittade jag i en tidning som låg där.


Haha, tänk att man kan få sådant rackarns "vill-ha-den-där" känsla.


Nu på en gång!


Tidningen var fylld av härliga krämer, vackert kvinnliga tröjor och läckra skor.


Hm.


Just det ja, jag skulle ju öva på att shoppa ju.. Jag är urusel på det och kommer jag iväg till affärerna så kommer jag hem med kalsonger till maken och toppar till döttrarna. Hihi


Bra början det där i alla fall!


Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards