Alla inlägg den 19 november 2009

Av Teija - 19 november 2009 16:52

I onsdags när jag sitter på läktaren och tittar på när E rider så säger en av de trevliga mammor som brukar vara där att nu på söndag har gruppen cafetjänst. Det vill säga att man skall jobba några timmar i cafeterian alternativt baka något mumsigt att bidra med.


Jag vill inte bidra med något mumsigt utan vill gärna vara med och göra en insats... E kan ju vara med från 10-12 och jag skall göra mitt bästa att hinna vara där ett slag också.


Men vad jobbigt för även förra gången så hade jag förhinder. Suck. PinsamtSkäms


Vad jag skall göra?


Jo, laga en god lunch för tjejernas farmor kommer till oss och sedan skall vi göra en utflykt tillsammans. Om du undrar vad vi skall göra så kommer jag att skriva det sedan...



Av Teija - 19 november 2009 15:37

Saknar verkligen de bloggare som jag lärt känna som tagit bort sina bloggar.


Jag tänker på Singo och Medresenärskan.


Saknar dem!


Hoppas att de har det bra... och får en massa tid över till annat de vill göra... men snyftGråter vad trist det är när man inte kan kika in på deras bloggar.


Tur att ni andra finns kvar, våga bara ta bort era bloggarSkrikandes


Ha det så gottGlad

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards