Alla inlägg den 3 december 2009

Av Teija - 3 december 2009 18:11

Nu har jag fått dille på något nyttigt!


Hihi, vad bra att våra trevliga gäster som var här förra helgen lämnade efter sig något supergott. Det är inte gräddglass, mumsmums eller jordnötsringar... utan det är Ryvitas Multigrain knäckebröd.


Min favorit annars är Wasas sportbröd.


Men nu så mumsas det Ryvita. Åh, vad gott!


Men det gäller att inte äta för mycket. Just det, det är Multigrain och sätter sprutt på magen  


Skulle lägga in en tjusig bild men det går inte, skärmen blir bara helt vit. Konstigt.


Ha en fin kväll!

Mat
Av Teija - 3 december 2009 00:07

  


Nu när temperaturen kryper nedåt, den var som minst minus fyra grader här blir jag så sugen på soppa.


En soppa som är lätt att göra till vardags är en soppa på köttfärs, passerade tomater, färska eller frysta grönssaker, gärna bönor och majs som kryddas med tacokryddor och äts med lite gräddfil och tacochips.


Mums!

Mat

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards