Alla inlägg den 19 december 2009

Av Teija - 19 december 2009 10:59

  

Idag sov jag som en stock till halv åtta. Zzzzzzzz. Det var skönt det  


Dessvärre är jag inte riktigt pigg idag. Pirrar i näsan, lite ont i kroppen och huvudet med... Suck. Hoppas att jag slipper bli förkyld, tar lite Esberitox och hoppas på det bästa!


Annars verkar det vara rätt lite förkylningar bland folk nu, kanske det kan bero på det idoga handtvättandet och spritandet. Alltså på händerna, vad trodde ni?!!   


Körde tjejerna till stallet. De rider båda på ridskolan på lördagar. A skall dessutom till sin medishäst och då följer jag med och mockar och fixar mat. Det är mysigt det.


Skönt att det inte är lika kallt idag som igår kväll. Då hade vi 14 minusgrader och nu är det 7. Helt underbart ute med all snö vi fått.


Ha en bra lördag, kram till dig  


Ps, bilden är på vår snötyngda magnolia som vi har på altanen...

Här är en majbild på en av blommorna på den:

Magnolia 09  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards