Alla inlägg den 21 december 2009

Av Teija - 21 december 2009 16:44

Ja, just det ja... idag är dagen då det vänder.


Nu går det mot ljusare tider!


Hihi... snart är det dags för dessa Ann-Britt!


Magnolia vit  

Av Teija - 21 december 2009 12:34

Nu när det är lite kallare ute så blir jag så torr om läpparna... använder vaselinburken flitigt varje kväll när det är dags att sova. Funkar bra för mig...

Förresten så hade jag en helt otrolig dröm inatt...   


Tänka sig, inom sig vet man vad man gör rätt och fel och i drömmen så uppenbaras det hur det är fatt. Säger bara Wow!


Vilken Aha-upplevelse en dröm kan vara...


Tack för den drömmen, den verkligen rensade min hjärna! Det sägs att det är nyttigt att drömma. Rent av livsnödnvändigt.


Inte så att jag tror på drömtydning utan jag tror mer att hjärnan bearbetar det man varit med om och så kan man fatta en massa bara genom att minnas drömmen.


Hoppas att du har en fin dag och kanske drömt något sött inatt?!    

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards