Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Teija - 2 januari 2010 21:33

Igår kväll hade vi gäster, det var så trevligt så när de gick hem så var jag så upp i varv så jag kunde inte sova. Somnade väl vid två på natten, men så skulle jag ju upp tidigt eftersom E hade dressyrkurs på ridskolan.


Vid två på eftermiddagen hade A kandarkurs och dessutom så hämtade jag två av hennes kompisar från sommarens ridläger som bor i Västerås och när vi väl kom hem så tappade jag min mobil utanför bildörren...  


Lyckligt ovetande om detta lyckades jag köra över mobilen, mem när jag i sinom tid hittade den där i den iskalla snön, med hjälp av makens mobil så funkade den faktiskt!


Haha, bucklig och dan... men kunde kolla de viktigaste sms:en innan jag stängde av den i alla fall.


Nu ligger den på tork med batteriet utplockat.


Hoppas den funkar imorgon annars blir det till att köpa en ny. Tihi, jag som just var sugen på det ju.. men inte så här dock!


Hoppas att du haft en bra dag  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards