Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Teija - 4 januari 2010 22:54

Nu har det ju skjutits av vargar.


Vi hade ju varg där vi hade vårt torp. Det var på gränsen mellan Värmland och Västmanland.


Vi ett tillfälle såg min man en varg som jagade en älg, men den fick inte tag på den utan lommade tillbaka över vår ganska stora tomt. Det var åtminstone en varg till där i skogskanten.


Vad jag vet så rör sig vargar över stora skogsområden väldigt fort. Jag kan inte säga att jag var rädd för att den fanns där i skogarna. Men det är klart att det inte är så roligt om man har hunden lös i skogen.. eller får förstås.


Ändå känns vargjakten fel för mig. Oproffsigt skött och skjutet helt klart.. och dessutom borde de ju ha tagit utvalda djur och inte på måfå.


Vad tycker du?!

Av Teija - 4 januari 2010 10:33

  


Helgerna har gått alldeles för fort. Ja, var tar tiden vägen?!


Underbart med all snö... men nog är det väl tillräckligt nu?! Det är ju inte så länge kvar tills tussligon tittar fram.


Idag är det lite jobb på förmiddagen som gäller, sedan är det ridkurser för våra tjejer som jag gärna vill vara med och titta på.


Vi har fortfarande tjejernas kompisar på besök, så vi får väl se ifall de hänger på eller om de far till stan för att shoppa loss innan de reser hemåt ikväll..


Tänkte också ta och shoppa lite, maken och jag har 26-årig bröllopsdag på onsdag. Haha, det är inte bara helgerna som gått för fort kan jag säga... Skall väl försöka hitta en trevlig present.


Ha en riktigt bra dag  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards