Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Teija - 14 januari 2010 15:33

Idag har vi runt fem minusgrader. Kanske skall jag skriva bara? Hihi, allt är relativt.


Under denna vecka har jag samlat ihop allt som skall med i bokföringen för den måste vara klar imorgon senast. Det har gått rätt segt, men det beror nog på att jag haft en ovanligt dålig ordning på skrivbordet mitt!


Nu tar jag en välbehövlig paus. Suck, så skönt! Tittade in en sväng på Facebook. Hihi, har knappt skrivit en rad där. Men i alla fall. Till och med ett Farville har jag. Det är ju komiskt  


A hon åkte iväg till sin nya praktikplats igår kväll. Hon mms:ade över en bild på en tjusig hingst hon skulle få rida idag. Oj, där kommer hon att trivas och lära sig en hel del.


Nu går jag och hämtar en mugg med kaffe. Och en pepparkaka eller två!

Ha en fin fortsättning på denna dag  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards