Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Teija - 7 februari 2010 23:06


Ikväll var vi sugna på att göra något tillsammans i familjen och M ville gå på bio. Alla utom far i huset kunde följa med så vi frågade farmor istället och hon följde så gärna med.


Vi såg den här filmen som heter "I vildingarnas land".


Måste säga att första halvtimmen var jag besviken.


Hade nog för höga förväntningar helt enkelt. Andra halvan var i alla fall bra och på slutet var den mycket rörande och jag grät faktiskt en skvätt.


Min första tanke var att filmen var gjord på ett osofistikerat sätt. Men den vann verkligen i längden och var väldigt speciell och där finns mycket att tänka på så här i efterhand. Det var säkert en mening med att den var gjort på just det här sättet.


Om du vill se något som du inte vill glömma på ett bra tag - så se den!


Så vill du också sova i en stor stor hög sedan  



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards