Alla inlägg den 28 april 2010

Av Teija - 28 april 2010 23:09

Det har inte jag. Eller vi kanske jag skall skriva...


Rena farsen det här:D


Nåja, det brukar gå snabbt, lätt och så innerligt effektivt och smidigt och... jag vet inte vad - så gäller det ju att dra sig så länge som jag bara kan  Vilken SPORT!


Tjosan. Nu fick jag in min favoritsmiley igen...


Fattar inte att det skall vara så seeeegt varje år. Någon som känner igen sig? Eller... inte?!!

Av Teija - 28 april 2010 20:26

Igår så ringde de från skolan och sade att det är strul med M:s blodsockermätare. De provade att byta till det reservbatteri som fanns med men den funkade ändå inte.


Det var bara att hoppa i bilen och brumma de femton kilometrarna dit med en annan blodsockermätare.


Så kollade vi blodsockret bums. Höll faktiskt på att smälla av när det bara stod "low". På Freestyle Lite är det 1,1 mmol eller lägre.


Tänk om jag inte åkt dit bums och hon skulle ta sitt insulin och traska till matsalen för att äta... då kunde hon ju ha tuppat av.

 

M är så tålig. Det syntes på henne att hon var låg men inte så låg.


Hon drack en hel festis och tog två druvsocker så var hon som ny sedan. Och inte blev hon för hög sedan heller. Var så glad för det!


Hoppas att du har en bra kväll  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards